fredag 10 april 2015

Inköp av böcker

Jag hänger alldeles för mycket med min mobil nu för tiden. Favoriterna är Instagram och Hemnet. Inga genialiska appar men lite beroendeframkallande. Tänkte byta ut vanan att titta i mobilen och istället blega i en bok istället. Köpte fyra böcker visst. Det bara blev. Och alla handlar såklart om hälsa, träning, förändring, motivation, mat. Allmänt trött på att vara trött och att inte få till träning och äter lite tråkigt förutom Ecoviva kassen. Hoppas jag blir något klokare. Bli klok, läs en bok heter det ju.

Här ser du en bild på N, min bokmal. Han gillade verkligen Förändringskoden. Köpt en bok från en av tränarna i Biggest loser. Hon ser verkligen inte mänsklig ut, mer som en Avatar.. tänkte att det var en bra förebild. Hon verkar fullkomligt älska träning. Dock har jag inte sett senaste säsongen men hon var riktigt bra i tidigare säsong. EAT CLEAN ska lära mig ett och annat om Chiapudding och allt annat som folk pysslar med på Instagram. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar