fredag 10 april 2015

Bröllopsfest

På söndag ska jag och sambo på bröllopsfest på Gothia. Bröllopet skedde på annan ort, faktiskt i ett annat land. Det är en kollega till R med utländsk härkomst, tydligen är det vanligt att bjuda kollegor då det är dem man möter mest i sitt vardagliga liv.

Jag har träffat denna mannen kanske två gånger tror jag. Såg bröllopsfotot och bruden såg verkligen ut som en gudinna. Röd bröllopsklänning. Tydligen ska hennes familj var välbärgad.

Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig!!!  Det ska vara pampigt och samtidigt så ska det gå att amma i + min ekonomi tillåter inga utsvävningar alls egentligen. Och vad ska N ha+ Jag måste lösa det idag. Japp ! De ville att vi skulle ta med bebisen. Som för övrigt är rätt stor nu, 6 månader!! Hela 1/2 år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar