fredag 17 juli 2015

vikt

Denna lille gullungen har varit förkyld bra länge nu men förhoppningsvis har det typ släppt nu för han äter bättre än någonsin.

Han är så härlig när han ska sova. Han liksom slängde sig upp i sin pappas famn och sedan landade han efter lite försök att få igång oss tråkmånsar som ska sova i mitt knä. Där somnade han på sekunden.
Önskar att jag hade hunnit filmat denna insomningsscen. Så mycket aktivitet just nu så inte undra på att han behöver energi.  Så han kan nog äta hur mkt som helst och ändå inte gå upp. Så vi får kämpa på med lite extra fett i maten.

Själv går det dåligt med mina promenader..  Har lite pms tror jag..  Liksom inte på humör och det blir inte bättre av att jag är stillasittande. Vet inte om semestern kommer göra mig aktiv men hoppas på det. Dock kommer det kanske bli mer mat och sötintag.  Får försöka hejda mig. Få se på måndag hur det gick med mitt viktmål men gårdagens chokladdoppade jordgubbar hjälpte nog inte det på traven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar