söndag 19 juli 2015

Slödag

Igår festade vi och idag vilar vi. Förutom N som jagar och gapskrattar åt Oskis katten. Jag har varit en vända till mataffären för R önskade sig Pasta och köttfärssås. Vi testade havrepasta. Ok men inte så mycket mer. Mättande och inte äckligt som brun fiberpasta.

N fick oxå smaka men han tyckte nog det var för mkt vitlök i. Äter lite dåligt också då framtänderna i överkäken håller på att spricka fram.

Vi har sett klart de sista avsnitten i senaste säsongen av Games of thrones. Alltid lite ledsamt, läskigt och spännande. Jag trodde juh på en kärleksaffär mellan två personer. Jag får stryka de planerna. Däremot kan jag fortsätta heja på Tyrion Lannister, helt klart min favorit.

Imorgon är det vägning. Undra om kvällsmackan, festandet och frånvaron av promenader har satt sina spår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar