fredag 17 juli 2015

Semester!!

Idag börjar R s semester och det blir juh lite som jag får det också. Delad vårdnad om dagarna för N. Känns bra! Dock har vi inga direkta planer..

1. Fira min kuban som fyller 30 och hennes man som oxå fyller 30.
2. Besikta huset (som vi har köpt..iallafall lagt handpenning för) Ni som läser min blogg får veta sånt. :-)
3. Gå på Liseberg eventuellt  (R verkar inte direkt sugen) Jag har inte åkt Helix än och tror nog det vore bra för min oroliga nyfödda mammasjäl.
4. Hitta solen eventuellt i lånad husbil av min pappa. Till Danmark eller Öland typ
5. Fixa vidare på det gemensamma designprojekt som vi har påbörjat.

Allmänt ska vi

Planera lite inför flytten. Vilka tapeter ska vi ha!!!?

Hålla små och vassa föremål borta från 9 månaders ungen gap och små händer.

Bada!! Hoppas jag på.

För att inte ha några planer så känns det som vi har massa just sådana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar