lördag 6 december 2014

Saknar kommentarer

Jag upplever det riktigt tråkigt att ingen kommenterar och lämnar lite fotavtryck när ni läser min blogg. Vad beror det på? Är det svårt, krångligt eller är det tidsbrist? 

Snälla kommentera för jag skulle gärna få lite feedback. Vad ska jag skriva om? Vad vill ni veta mer om? Nu funderar jag på hur ofta jag ska väga mig. Har ni några tankar om det. N vägs med längre tidsintervaller emellan nu så det blir bara invägning en gång per månad. Hur ofta tycker ni jag ska väga mig och vilken dag? 

KRAM och hoppas höra av från er! 

2 kommentarer:

  1. Fundera på om du bloggar för kommentarerna eller om du skriver för din egen skull?

    Se det som att du berättar något för en grupp som lyssnar men inte svarar. Det betyder inte att att de inte hör dig. Kolla gärna in på din bloggs statistik istället så får du se hur många som läser. Det är ett bättre mått. Det är inte alla som har lyxen att ha en så söt syster som jag som gärna kommenterar. ♡♡♡ Pussar på dig sötsyster

    SvaraRadera
  2. Jo just det.. 1 gång i veckan är lämpligt.

    SvaraRadera