lördag 6 december 2014

Hett ska det vara

I förrgår badade jag för första gången på mer än 2 månader! Man får inte bada pga infektionsrisk i såret där moderkakan i livmodern har suttit. Så så länge man har Avslag en slags sårblödning så får man inte ha sex utan kodom och bada.

N sov och Oskiskatten och jag passade på att sova. Jag hade tänkt att duscha men prioriterade sömn. När jag vaknade så sov han och katten fortfarande om än lättare. Jag tänkte att nu har  jag chansen om än till världshistoriens kortaste badstund. Det är inte vidare miljövänligt att tappa upp ett bad utan att ligga i det.

Men så fel jag hade.. Jag vet inte hur länge men jag låg i ett hett bad men tills jag blev nöjd. Inte så kräsen men hann även köra en genomgång av mina stackars fötter och även avskaffa håriga armhålor. Jag gick sedan och tittade till skrutten/knodden och då vaknade han. Perfekt!

Tack för det. Njutning på hög nivå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar