torsdag 25 april 2013

Tagga ner

Jag tänkte faktiskt.. Eller har nästan redan gjort det. Dragit ned på träningen. Jag måste orka och ha energi till annat och kan inte träna jämt.

Jag har tränat en massa det senaste och när jag började få dåligt samvete vad jag åt och behövde träna så kändes det inte kul längre. Dras fortfarande ont i fotleden. Varit lite småsjuk på det. Haft ont i bihålorna och lite snorig. På söndagen så blev två inbokade pass och en gymintroduktion droppen. Jag lät bli och träna på måndagen då jag hade glömt träningsbyxorna. Och var nästan påväg på ett senare pass samma kväll. Orkade dock inte även om det hade varit skoj när man väl var där. Så jag struntade i att träna tills onsdagsmorgon. Då hann jag komma igen lite på hemmaplan.

Planerad träning denna veckan blir 4 pass. Inget mer! Jag har ett jobb där jag moppar, springer med disk och vatten. Cyklar till och från jobbet. Jag rör på mig!

Jag vill träna för det är roligt. Bli pigg och må bra. Förbättras med kondition, styrka och smidighet.

Just nu har jag ont i handleden och behöver ha råd att köpa mig ett par ordentliga träningsskor. Jag känner att jag mår bättre. Ryckt upp mig tack vare vänner. Jag är superglad och ska umgås med folk. : ) Jag ska intala mig det iallafall.

Bild från i lördags... Självsminkad. Sådär! Bättre när J målar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar