måndag 8 april 2013

Förra veckans träning! Och nya träningskläder!!

Tjohoo! 

Förra veckan blev det många pass. Hela 5 st. + en promenaddejt. Ena passet gjordes med en kompis P på självaste påskdagen sedan cafélunch på det. Dubbelt upp med favoritinstruktören/gympaledaren. 
 Och cykeltur och retur till jobbet varje dag. : ) Jobbade in extra timmar på jobbet också. Fullt upp! 

Dessutom har jag unnat mig att köpa nya träningskläder! 

 Hade inte riktigt råd men jag begränsade mig och halverade mitt köp. Blev två toppar och en myströja att ha till och från träning. 
Jag vill känna mig Tjugosexig när jag tränar och så älskar jag lila och korall. 
Svart får en att se smalare ut oxå! : ) Tycker verkligen att jag förtjänar det. 

Sedan ska det bli vårruset i vår. Ska bli kul och se hur man står sig. Tränar i mina löparskor just nu. Måste verkligen se till att få tag i ett par träningsskor tills dess. (träningsskorna försvann när jag tränade Fuego på Eriksberg för några veckor sedan) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar