måndag 29 april 2013

Lisebergskortet ska nyttjas på följande 8 sätt.


1) Lotta på Liseberg har juh alltid en massa aktuella gästartister varje måndag fr o m 17 juni t o m 5 augusti. Det kan ju bli aktuellt att gå ner och titta. 

2) 8 maj   kl 19.23          LISEBERG 90 ÅR.                              
                                   Glädje, minnen och musik. - Moa Lignell


3) Artisterna på stora scenen:

ev. 16 maj, Miss Li - Nyfiken på vad som är så intressant med henne. Kan juh alltid titta vad hon har för hatt ; ) Vet att min syster gillar henne men samtidigt är det delfinal i Eurovision så jag ev. väljer Tv:en framför henne.           

24 maj, Darin - Han är jättebra och gör Olle Ljungströms "En apa som liknar dig" riktigt bra!

12 juni, Mando Diao - Vill dansa loss med Syrran som vi gjorde på Hultsfred                                       

ev. 19 juni,The Hives - Gruppen firar tydligen 20-års jubileum i år 

ev. 2 juli, Sean Banan - Får se vilket humör jag är på. Han börjar sin spelning precis när jag slutar jobbet.                          

23 augusti - Ane Brun (NO) - Nyfiken! 

25 augusti - Svensktoppen.. ? Kanske några intressanta artister. 

30 augusti - Agnes : )) 

4) Carl-Einar Häckners Varieté - Kom hem. Ska ses helst med min vän Ingis! tisdag – söndag 28 juni – 28 juli (med undantag för 2–3 juli).

5) En åkdag eller två? Får se om jag har råd. 

6) Spela på Hem-hjulet och eventuellt daimhjulet.

7) Utmana nån i 5-kamp?! : ) 

8) Agera sällskap åt åksugna släktingar och vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar