onsdag 13 mars 2013

Träningssnitt... Och spännande imorgon.

Jag tränar en hel del nu. Kroppen tycker nog att det är för mkt håll igång men det är skönt att ha något att göra dessutom märker jag att jag orkar mer och mer. Fast ibland blir det tjötigt. Jag rör mig mellan olika friskis o svettis anläggningar i Göteborg. Variation tycker jag om. Just nu jobbar jag precis vid ett gym oxå men det tycks inte riktigt matcha med mitt arbetsschema och önskan om vad jag vill träna. Hittat både favoritpass men främst ledare.

Jag gjorde en liten uträkning på 10 veckor (det var då jag skaffa mitt träningskort). Jag har dessutom fört träningsdagbok. Även denna veckan inräknad med pass så har jag ett snitt på 4 pass per vecka. Jag kommer alltså gjort 40 st träningspass på 10 veckor, på friskis och en provvecka på sats.  Detta till trots att jag har genomfört en flytt och haft en stukad fot som ledde till frånvaro från träning i mer än 14 dagar..

Min vikt för 10 veckor sedan var 83,1 kg och midjemåttet 93,5 cm, torsdag 10/1.
Imorgon torsdag får vi se vad vikten hamnar på och resultatet av typ 4 pass träning i veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar