onsdag 27 mars 2013

Hur gick det.. Hur går det?!

Planerad träning:
Måndag: var jag på skivstång intervall med syrran. Check!
Tisdag: AvslappningsYoga innan våffelkväll. Check!
------
Onsdag: Tvättstuga. ; ) ev. Något pass på kvällen?!
* blev 45 min basjympa på kvällen.

Torsdag: Cirkelfys. med syrran,
*check!

Fredag: medeljympa västra hamng.
*kom inte in på passet då det var fullbokat och försökte mig på step men det var skit som vanligt. Så jag cyklar hem.

Lördag: Ingen träning.
*precis bara en massa kanelbullar. Massa popcorn, vin och godis.

Söndag: Askim. Stationsjympa.
*turistmässa med pappa istället. Massa godis och räkmacka. All icke träning har satt sig på energi och humöret.

Måndag: Medeljympa, Johanneberg.
* basjympa istället

Tisdag: medeljympa , västra hamng. Med favoritledare som är vikarie kvällstid.
* var ledig och skulle gå på två träningspass men min favoritledare var skadad så jag hoppade det passet och gick endast på kvällen. Fick cyklar en hel del igår.

Onsdag:
*skivstång innan jobbet är det tänkt!

Torsdag: Cirkel fys?! Eller åka hem
* blir ingen träning. Inriktat mig på att åka hem till föräldrar över påsk. Kanske lite morgonträning om allt är klart på onsdagkväll efter städning och biobesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar