måndag 10 augusti 2015

Rivstart Friskis

Köpt två månader,  träna så mkt du vill Friskis och Svettis. Tänkte köra hårt där nu framöver. Känns bra! Riktigt bra. Undra hur det kommer kännas imorgon. Borde jag ha Alvedon o vatten nära till hands? (får väl träna bort träningsvärken och köra ett pass till imorgon)

Körde medel jympa pass på Turion. Inget pjosk här. Var ett ovanligt snällt pass fast jag svettades som en gris. Nästan så jag halkade efter ha gjort styrkeövningar på golvet.

Hela kroppen kändes annorlunda men det är nog för jag är ovan att träna med den kroppshyddan jag har nu. Saknar lite balans än tror jag men är nog rätt stark eftersom jag lyfter min 8 kgs bebis dagarna i ända.

Han kändes något tyngre när jag kom hem efter passet.

Inne på att köra samma pass imorgon på västra Hamngatan. Så schysst! Bra ledare med härlig energi. Så kul att få skutta. Sätter sig på humöret. Dock tycker jag strechningen är seg.

1 kommentar: