måndag 17 augusti 2015

Kulturkalaset som bara försvann

Jag älskar Kulturkalaset med artisterna och langos. Många härliga minnen därifrån! I år höll jag bara till vid Trädgår'n och köpte några barnböcker och var på babysång. Vi var förbi Den internationella marknaden när vi åt Langos och jag den holländska blomstermarknaden och tittade in dess tulpanlöker. Köpte inga men..Nästa år ska jag plocka ut vilka tulpaner jag vill sätta i vår alldeles egna trädgår'd men först ska jag läsa på om tulpaner. Jag ska ha en bok i ämnet nånstans, jag behöver bara hitta den!

Kulturkalaset bara försvann.. Ingen musik hann jag lyssna på från nån etablerad artist eller något annat kulturellt pyssel. Men det kommer fler kalas hoppas jag. Ett i Göteborg redan 3 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar