onsdag 12 augusti 2015

Älskar att skutta!!

Nu är jag igång med en intensiv fas av träning. Nu kör jag stenhårt och jag undrar vad jag ska träna imorgon tillsammans med syrran förhoppningsvis.

Känns som jag har hittat leendet tillbaka. Det är så härligt att träna och kunna skutta och hoppa omkring. Löjlig sig. Dock känner jag mig inte hemma i min kroppshydda. Den liksom far iväg med sån kraft att jag inte klarar av att parera den.

Positivt är att träningsvärken tycks utebli. Tror det beror på avsaknad av muskler att få värk i.

..ändå tycker jag att jag är förvånansvärt stark! Heja mig!

Köpte massa träningstoppar och lite byxor och träningsBHar. Köpte medvetet en som var för liten. Den ska bli mitt mål att komma i. Förr eller senare. Storlek S, det borde jag klara från den trånga Large jag har idag. Vikten just nu efter frukost som bestod av Ett päron, en balja eko-kaffe med mjölk, A-fil med färsk ananas och N s grötrester. Är: 92,1

Lär juh gå åt faders med mitt viktmål.. Muskler väger juh mer än fett. Känns lite bättre när man tittar på vågens siffror då.

2 kommentarer:

  1. Kan du inte shoppa lite träningstoppar till mig oxå eller iallafall ge tips var jag ska handla?!

    SvaraRadera
  2. Kan du inte shoppa lite träningstoppar till mig oxå eller iallafall ge tips var jag ska handla?!

    SvaraRadera