fredag 30 januari 2015

UNFRIENDADE två + en bonus

Inte likt mig men igår UNFRIENDA jag två på Facebook. Detta är inte för att vara elak utan för att vara snäll mot mig själv och mitt sinne. Den ena var för nitisk (mot mig och min omgivning), mådde inte bra av honom och kände honom knappt...

Jag tycker att det är viktigt med miljö, fairtrade och så men det genomsyrar inte hela mitt liv. Jag äter kött och jag tycker nog ekonomisk skatteväxling är rätt väg att gå att förändra folkets vanor och konsumtionsbeteende. När någon trycker ned mig när jag är glad för jag har kostat på mig att köpa en ny mobil. (måste juh kunna ringa om det händer mig och N något) eller tror jag är så blåst att jag inte fattar att insidan räknas när jag tycker Victoria secret modellerna är fina i kroppen. Dessutom så tyckte jag han var lite creepy" Hoppas jag slipper möta han på stan.

och den andra hon var oxå en ytlig bekant som visade sig sakna respekt och var lite väl oempatisk. Härlig till en början.. hemsk sedan...
Om man tex. förstår att N-boll är ett ord som de flesta har slutat använda pga respekt så fortsätter hon pga att hon gör som hon vill. Ja, ja..

Unfriendade idag en SD:are oxå, han strök visst med :)

Som en del minns så har jag unfriendat typ SAMTLIGA på facebook förut men det var för jag mådde dåligt en lång period i mitt liv..runt 2011 och inte ville ha nån kontakt med världen alls, få till ett avslut och en nystart .

2 kommentarer:

  1. Tror det är bra att ta bort människor som stjäl energi.

    SvaraRadera
  2. Men jag hittade dig igen efter förra timeouten! Jag skulle kunna unfrienda ett gäng pga tex tjat om att äta negerbollar (töntigt att inte släppa ordet och bara provocera!), bekanta martyrer med konstanta klagomål och krämpor, minst 3 selfies om dagen bekanta med text om olika aktiviteter men endast ett face med exakt samma min och vinkel. Fast de flesta tycker jag om ändå :)
    skriver Milton <3

    SvaraRadera