fredag 21 juni 2013

farbror doktor sa: Släng kryckan

..fast behåll den ändå, sa han,  den kan vara bra att stötta sig emot.

Jag var nere och fick foten undersökt i centrala Göteborg för de på min vårdcentral typ aldrig har akuta tider. Carlanderska vårdcentral fick sig oxå en känga av det akut vårdcentralen jag besökte. Läkarna har tydligen sagt att det inte finns några tider och att det har satts i system att skicka över sina inskrivna patienter på akutvården (ett annat ställe) kvällstid. Det stället som jag fick ta mig ner till med min illa medgångna fot.

Idag blir det fest och trevligt! : ) Ska iväg till en god vän och fira i gott sällskap. 73,2-72,9 vägde jag idag, Det blir att dricka vatten och försöka komma igång med träning så fort som möjligt. Fett väger tyvärr mindre än muskler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar