torsdag 20 juni 2013

arbetsplatsskada

Nu ligger jag med foten i högläge. Min planerade dag blev inte av. Först träning, sedan jobb innefattande fall nedför en trappa med massa glasskross.

En av mina värsta dagar hittills. Tur att jag inte hann uppfatta hur alla tittade på mig när jag lyckades slå sönder innehållet på två brickor och stuka foten. Superont i den. Nu ligger jag här hemma och är faktiskt bitter. Jag vill bada, dansa, ha kul, träna. (såg fram emot tre stycken pass. Nu är det "terminsavslutning" av schemat på Friskis så jag kan inte gå på några som jag skulle.. Idag Cirkelfys med Bea och äntligen medeljympa med Anna på turion 9.30 imorgon på självaste midsommarafton. Tror det hade varit så kul! Så ledsen.

Missade även The Hives på Liseberg. De tre som gick dit tyckte den var superbra spelning.

1 kommentar:

  1. Aj aj aj...
    Krya på dig!

    Mvh, Therese Ullström Johansson

    SvaraRadera