torsdag 14 februari 2013

Min bostadsresa

Vet inte hur tydlig jag har varit men jag ha numera en bostadsrätt. Stort steg på min bostadsresa.

1) Hos mamma och pappa. (i en liten småstad, samma hus hela tiden- Aldrig flyttat)

2) Internatelev på folkhögskola, all mat ingick på dagarna (när jag läste ett år i liten småstad)

3) Hemma hos Föräldrar en sväng över sommaren

4) Rum i studentkorridor, gemensamt kök (lite större stad - Karlstad)

5) Flykt hem till flickrummet

6) Flykt till "Stockholm" och ifrån fastanställning. Andrahands lght. med sambo 1 (större stad - Södertälje)

7) Typ 4:de hand kändes det som. Vindslägenhet (flytten skedde i en kundvagn, centralaste Södertälje) pendlade till Stockholm.

8) 2:a hand som ledde till 1:a hand. (centralt Södertälje)

9) Boende med Sambo 2 i bostadsrätt. .(östra göteborg)

10) andrahand i 3 månader i gammal gymnasiekompis lght. När hon var i utlandet (hisingen- göteborg)

11) inneboende hos syster, 11 dagar. Bostadsrätt. (centrala Göteborg)

12) Flykt hem till föräldrar. (1 månad) Pendlade till Göteborg.

13) Inneboende hos Superhärlig kvinna med nyfött barn.(centrala Göteborg ett stenkast från syrran)

14) Bostadsrätts innehavare! (centala Göteborg, närmaste granne är syrran)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar