torsdag 14 februari 2013

Godmorgon!

78,2 vägde jag idag. Kröp ner i sängen igen. Frusen!

Men Det ska jag fira med pannkaksfrukost! : ) (rester från gårdagen då jag bjöd min kära syster på en liten laddning pancakes) med gammal ikea krusbärssylt. Och en macka med pepparrot när jag ändå är igång. Märks det att jag är lite ledsen?
Anledning:

Ingen loves me.
Jag och bästisen har brutit.
Det är alla hjärtans och jag har ingen dejt.
(Oskis har vält en tulpanvas inatt igen)

Dock ska jag gå och prata arbete på ett café som jag ska börja jobba på. Förhoppningsvis. Man vet juh aldrig!
Dock:
Jag hade riktigt trevligt hos Maria i tisdags
Jag och Oskar har ett hem att välta tulpanvaser i.
Jag har en syster som köper ägg och ekomjölk till mig så jag kan skämma bort henne.
Jag väger mindre vecka för vecka. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar