torsdag 21 februari 2013

Mensvärk! + vägning

Mår pissbajs idag! Tagit mina värktabletter, har tagit mig ett kokhett bad. Känns fortfarande som jag vill spy ur båda ändarna. Illamående, lös i magen, krampar så in i vassen. Idag är den stora vägningsdagen. Jag har så ont och redan fått i mig frukost och siffran stämmer aldrig när man har mens ändå. Men vad gör jag inte för bloggen. Jag orkar inget mer än att väga mig och släpa mig till sängen nu. Kanske värma på min vetekudde. Jävlar vad dåligt man ska må...

77,7.. (ligger nu i sängen.. Och utan vetekudde)
Det är nu jag skulle haft en varm karl som hade värmt mig eller värmt vetekudden åt mig) vetekudde rekommenderas varmt vid mensvärk. Laptop-dator, Petflaskor fyllda med varmvatten eller micrad blöt frottehandduk som stoppas ner i plastpåse, som sedan läggs på magen fungerar oxå. 

Men vetekudde är bra!

Undra om jag kan väga 75 till nästa invägning?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar