tisdag 10 juli 2012

Inte så farligt som befarat

Vägde mig imorse och kunde dra en lättnads suck. Klarat mig under 90 men tror jag har gått upp i fett (förlorat muskelmassa) och har lite vattenbrist. Men nu ska jag cykla efter att ha hittat cykelnyckeln och leva hälsosammare efter att ha kommit ifrån föräldrarnas kostvanor. Det finns många goda alternativ till jordgubbar. Balsamvinäger.. (provade igår. Smakerna gifter sig fint), grädde,mjölk, vaniljglass. Men idag blir det eko-keso (cancer-mögelsporer till trots). Dock har det juh blivit en del glass och grädde.. Får satsa mer på mjölk och keso. För er som äter glass så rekommenderar jag hemglass vaniljglass. Den har en stark vaniljsmak å andra sidan så är den perfekt i rätt mängd till jordgubbar och säkert blåbären och ananaspajen oxå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar