lördag 14 juli 2012

Prometheus 3D

Jag var och såg Prometheus 3D ( Sci-Fi, Action, Thriller, Skräck 2 timmar 6 minuter )
på bio spontant med Jonathan förra veckan. Den svenska skådespelerskan Noomi Rapace är med i filmen som handlar om "en grupp forskare gör en fruktansvärd upptäckt när de strandsätts under en expedition. Snart inser de att deras kamp för överlevnad är viktigare än de någonsin kunnat ana." (källa: http://www.sf.se/filmer/Prometheus/) Ingen film för mig.. känns som den öppnar sätt att se på världen men samtidigt tyckte jag inte handlingen kändes logisk och filmen innehöll spännande sektioner men var mest föresägbart och utdragen. Jag kanske inte är den mest logiska människan men då borde den juh ha varit logisk för mig eller? Jonathan menade att han fick mer förståelse för Alien-filmerna, vilka jag har sett för grymt länge sedan.. Kanske ska jag se om dem? (ELLER INTE) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar