fredag 14 november 2014

Barnvagnspromenader!

Jag kan inte sätta igång med hårdträning än pga. mina nedre regioner håller knappt ihop för en halvfull blåsa. Men gå kan jag fast det är tråkigt själv så jag slängde ut en förfrågan på Facebook och fick nästan 4 st personer som nappade. Dessutom så kommer jag nog förhoppningsvis få fler promenadkompisar från mamma-gruppen. Och så har jag ju bästa storasyster och även sambon. Men när han går ut med N vill jag nog helst passa på att sova. 
🚶Nån i Göteborg?
Passar på att efterlysa nån som vill gå enstaka eller flera onsdagkväll-barnvagnspromenader med mig?! Jag står för naturligtvis för barnvagn med innehåll 
Öppen för annan bebisvänlig-aktivitet och andra dagar och tider fungerar också med risk att låta desperat 😋
— känner sig förhoppningsfull.



reklam från Intersport där jag köpte min jacka som jag är så nöjd med. 

perfekt för regn och rusk!
om jag inte har sällskap så får jag hitta ett nytt stråk


en hurtig promenad kan ge en energi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar