torsdag 19 april 2012

Och så var det vägning

Mitt humör är verkligen sådär just nu.  
Jag har skolkat från träning, ätit glass (igår) och mått allmänt dåligt över mitt egna liv. Jag känner att jag har för lite att säga till om och inte håller det jag lovar till andra och främst mig själv. Jag har svårt att säga ifrån och ta vara på endast mig själv. Jag har konstant dåligt samvete och trivs inte i min livssituation. Jag är orolig pga. åren tickar iväg och jag verkar ha allt oklart (som ni ser på listan nedanför). 


Angående: 


Sambo-livet:  Jag vill hitta ett eget boende så man kan göra hur man vill när man vill. Om en annan person sover kan man inte dammsuga tex. inte ens kl 09.40 , en vardag. Vilket jag tycker är frustrerande. Känns som jag lever själv fast jag inte gör det. Problemet är nog generellt att jag känner mig ensam och det inte är på mina villkor de sociala kontakterna sker. Jag känner mig lite låst i fel del av Göteborg. Jag vill egentligen bo någon annanstans. Jag vill bo nära havet. Jag vill bo långt bort från skog och sjö! Jag vill inte bo tillsammans med någon. (Alltså är inte inneboende ett alternativ) 


Mina extrema mängder av saker: Det behöver ske en rejäl uppresning. Packar ner saker nu för då känns det som jag är påväg någon annanstans med min tillvaro.DÄRAV KÖPSTOPP!  


Min jobbsituation: OROLIG över kommande jobbuppdrag, då de känns för svåra. Dessutom känner jag mig utnyttjad. Verkar lösa sig snart med ett annat jobb men samtidigt vill jag hamna rätt. Är kluven då jag funderar på en en ettårig utbildning på annan ort. 


Min kroppshydda: Den är ett antal kilo för tung och jag trivs trots allt rätt så bra med min kropp. Men den ger mig ångest och massa kilo extra att släppa på och jag blir trött. SÅ jag måste göra något akut. Skriver matdagbok igen!


Toppform 2012 var det som gällde och fortfarande gäller. Dessutom KÖPSTOPP! 


Vikt idag:  90,9. 


  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar