fredag 2 mars 2012

Resultat

VINST: 92,3 stod vågen på idag trots mycket tårta och kalas i helgen som var. Så fort jag jobbar så får jag bättre rutiner gällande mat. Men samtidigt har det nästan varit lite för mycket nu. Från noll göra till fullt upp. Det är påfrestande att möta massa människor hela tiden när man knappt möt mer än 1-3 personer (ibland systern, nån i mataffären/på träningen och Jona)  per dag. Nu står jag upp på samma plats minst 7 timmar.

FÖRLUST: Igår åt jag godis bara så ni vet. Det är Jonathan som släpar hem sån skit. Somnade också ifrån mina arbetskläder i tvättmaskinen så jag måste skynda mig nu och se om de har torkat. När jag vaknade kom jag på att de fortfarande låg blöta i maskinen.

VINST: Som tur har Jona ett "torkskåps"tält. Så förhoppningvis behöver jag inte låta kläderna torka på kroppen. Känner mig positiv idag och motiverad. Jag får ta det lite lugnt med godsakerna på söndag när Thilda-syster ska fira sin födelsedag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar