lördag 10 mars 2012

Köpstoppstrots?

Jag har gått emot mitt köpstopp och köpt två röda hygieniska silikongryt-underlägg/lappar.(på hemköp)
Inget akut nödvändigt och jag har massa grytlappar sedan tidigare och underlägg oxå för den delen men kändes  hygieniskt bra att kunna tvätta dem. Och jag vet inte men jag är rysligt trött på mitt köpstopp. Jag använder inte grytlappar speciellt ofta eftersom jag inte använder ugnen så mycket. Men men..

Årets modefärger är pasteller. Jag älskar mintgrönt/turkost. Och alla byxor har fina färger och allt känns så fint. Älskar färger! Jag har inte direkt sökt mig till affärer eller tittat men min syster hade med mig till h&m på jakt efter jeans och diverse underkläder, sockar. Det finns så mycket sött som jag vill ha! HA! HA! HA!, Ha-begäret är stort.

Så om jag nu köpte dessa grytlappar så är det något som jag delvis ångrar men ändå inte. Känns i slutändan som en trotsig handling. De lär juh hänga kvar på hemköp och går att köpa även då.
Jag måste dock köpa ett par till svarta jeans då de jag nu har är de enda som jag känner mig bekväm i. Dessutom är det de svarta som jag också kan ha till jobbet. Bra att ha ett par till att varva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar