tisdag 19 april 2016

Vårrensning av garderob

Borde gjort det för länge sedan... Rensat bort massa för korta linnen i diverse färger och trasiga koftor och kläder jag aldrig använder.
8 st kassar blev det och det är bara grovrensningen. Jag har fortfarande alldeles för mycket kläder och för lite att ha på mig. Det är juh nästan ledsamt att man har massa kläder för × hundra kronor och ändå inget att ha på sig.

Gav R min Melody club t-shirt. Den var superfin på honom. Jag använder den juh knappt.

Jag kan behöva göra en stor rensning av sjalar, sängkläder .. sockar å underkläder oxå.

Tänk alla kläder man har som kan återbrukas till tillverkning sv nya så man slipper använda massa vatten till bomullsodling för tillverkning av nya kläder. Sjukt ego att ens ha så mycket textilier bara liggandes.

2 kommentarer: