torsdag 10 december 2015

Tack

Vilket milt väder! Jag är evigt tacksam vädergudarna för det då jag annars skulle få svårt att ta mig ner till bussen i springande galopp. Det är svårt att få ihop tiden då man lätt sover 1 timma för mkt i en blund och ändå känner sig trött. Idag gjorde jag en lyckoträff av buss nr 19 med 1 minuts väntan endast. Schysst!

Bjuder på en selfie till idag mer på mitt normala jag. Igår på Annadagen fick jag en ögonsminkning av Joanna på Bobbi Brown på Åhléns. Hon gick loss på hela ansiktet då jag inte hade varit så ambiös uppenbarligen enligt hennes smak. Jag blev superfin/ typ fager.. bjuder på gårdagens selfie.

Haft en supersöt sambo och kund som överröst mig i dagarna att jag är jätte söt! Jättekul att få höra då jag faktiskt själv tyckte det härromdan.

Att jag var söt alltså. All stress verkar ha bra inverkan på mig? Känner mig riktigt sliten .. skulle lätt ta en helg å sova bort ..

1 kommentar: