onsdag 30 december 2015

Julklappar

Nyfiken på vad jag fick i julklapp?! Glöm inte att berätta vilken eller vilka julklappar som du fick eller önskar dig..

Presentkort på H&M, där finns mkt söta basic barnkläder.. Men jag är inne på att shoppa loss på deras Home-avdelning på nätet.
Tunna snygga Galgar från Claes Olssons till min nya garderob
Bidrag, Pengar och trisslottspengar (funderar nu vad jag önskar mig.. Kanske bokomat eller Olle Eksell Ögon Kakaoplansch i guld)
Målarfärg till rejäl Sopborste
Porslinstomte secondhand
Superdyrt snyggt Sopborstset från design house stklm
Pocketböcker, en läskig och en rolig
Mascara
4 omgångar massage på Flexmassage alla 30 min. Kommer behöva det som nystart efter nyår.
En superbra bok ifrån mig själv
Ett halsband med en pärla i från Julias Pearls för jag är en pärla enligt min chef
Och ett 3 stegs handspa-kit
En Hawaii-bastkjol med tillhörande 3 st blomkransar och "bakom örat"- blomma (att ha den bakom sitt vänster öra betyder ogift) och snäckhalsband
En scarf

Säkert har jag glömt något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar