tisdag 15 september 2015

Vikt och viktiga ord

Jag vägde imorse 90,4 trots mens och N över 9 kg. Superbra tycker jag.

N är förkyld och har mycket spring i benen. Äter rätt bra trots snuvan och jag upplever det som han på längden har skjutit iväg.

Jag försöker träna. Blev tre pass förra veckan och denna veckan satsar jag på 4st. Kan inte lämna N på friskus barnpassning då han är sjuk men har en sambo som ställer upp.

Vad ska jag göra för att nå mina mål? Vilka mål har jag?

Jag vill gå ned i vikt för att orka och må bra.
För att komma närmare bör jag äta bra och inte stressa. Sova och träna.
jag avvaktar med något nytt mål till nästa vecka då mensvikt inte är något att gå efter i resultat. Känner dock att min kropp är stark förutom ena knäet som har blivit konstigt efter ett platt fall med n i famnen. Huvudsaken var att N klarade sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar