onsdag 16 september 2015

Snart Ballongdax för Vår STJÄRNA














Jag tänkte ge er en liten förhandstitt på vad jag har beställt till festligheterna på N:s 1årsdag! Jag halkade in på Partykungen och My Perfect Day och köpte massa ballonger!!
 ..också beställde jag gullungens festkläder på Mini Rodini. En mönstrad body " i blått, printad med namnen på de starkast lysande stjärnorna i vårt solsystem." 

Kan det passa bättre? N passar superbra i blått med sina stora tindrande ögon. Det skulle han göra oavsett kön.


  • Ska bli kul med fest nu ska jag göra en flyttlåda till festen med vaser , strukna dukar, servetter, Baby guestbook mm.
  • Ska hitta på en instagramtagg för eventet oxå husvisning och 1-årsfesten. Nåt förslag? 
  • Ska tänka över vad som behövs mer i huset.. Galgar, något bord, nån stol, några kuddar.. hemtrevligt i den soffan som står kvar från tidigare ägaren. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar