tisdag 13 maj 2014

Lite foto

Jag har sett struts och emu på en strutsfarm på Falbygden. Jag har varit i Stockholm med R på Yasuragi. Jag har hört talas om stället eftersom det var en storvinst på ett frågesportsprogram på TV:e för länge sedan. Och jag kommer aldrig bli en stormästare på allmänbildning,litteratur,historia. Jag fick besöket i Stockholm och där i julklapp av R.

Fått Oskis min pälskling tillbaka. Och även min lägenhet så nu ska den hyras ut snarast eller säljas till hösten.

Jag försöker få i mig en stadig frukost. Jag har börjat äta gröt. Jag vill inte väga mer än 90. Får se vad vågen visar imorgon. Långt ifrån 75&65 kg med all säkerhet. Idag ska vi försöka motionssimma. Jag har ett knepigt schema på jobbet så för att hinna gära något så måste jag ta tag i det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar