lördag 13 juli 2013

Överraskningsvägning

Min syster är helt fantastiskt till att driva mig till träning. Hon kom tillockmed typ nästan till mitt jobb, knappt att hon hann själv, med träningskläder till både mig och henne och mina träningsskor och medlemskort hade hon hämtat i min lght.

Jag fick låna en blå träningstopp av henne och hon gav mig massa komplimanger under hela passet. Verkligen en supersöt syster! Tycker om dig! Vet du det?

Min syster fick mig att träna när jag mådde som sämst och vägde som mest. Det är tack vare henne jag går ner i vikt sakta men säkert och faktiskt ibland är helt taggad på att träna de mest jobbigaste passen. Foten kändes något bättre nu. Riktigt glad för det. Nu ska jag ringa syrran och fråga om hon vaken för en promenad eller en cykeltur till Skatås, där vi kan jogga

1 kommentar: