torsdag 24 januari 2013

Dagensvikt + agg mot ams

81,1

Jag har kommit igång med en bra struktur på mitt ätande och träning nu när jag står utan jobb och praktik igen. Jag var innerligt lovad jobb men tydligen var det riktigt tomma ord. Tog ett tag att smälta. Blev som en chock. Och arbetsförmedlingen verkade inte förstå att det var delvis deras fel då de hade felinformerat mig från början så praktiken fick utökas. Då hade jag haft jobb idag. Sedan tycks de inte förstå att de jobbar med männinskor. Lätt att lägga saker bakom sig Som detta bakom sig när det har fungerat suveränt på praktiken och man har blivit hyllad. Jag Avskyr denna myndighet ams  och det enda jag känner jag har kontroll på är träningen. Jag hatar att de omyndighetsförklarar en och rear ut en som gratis arbetskraft dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar