torsdag 4 oktober 2012

Hann väga mig halvvägs på väg ut genom dörren

85,4 kg vägde jag när jag vägde mig som hastigast på min våg idag. Jag hade försovit mig som tur var dock ett bra tåg som gick. Tur att det går något alls. Bra start på mitt Pendlarliv, eller hur? Bor just nu hemma i mitt föräldrarhem. Husvakt kan man nästan säga att jag är nu när föräldrarna är på långsemester. Men till saken hör att det inte fungerade att bo med syrran. Jag trippade på tå och stormen bröt ändå ut. Så jag köpte mig ett pendelkort. Idag är det Kanelbullensdag och jag är typ osminkad. Lägger ut en bild. Jag fick köpt en tekaka m. leverpastej vid tågstationen men ingen kanelbulle. Ingen träning har det blivit då jag har varit fruktansvärt förkyld men jag är bra sugen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar