torsdag 28 juni 2012

Vikt och bortslarvade saker.

89,9 kg. Tur att jag har klippt av en massa hår annars hade jag varit över det hemska 90-sträcket igen. Jag har syndat såklart över midsommar och när jag har varit borta. Jag har ätit mjukt bröd, ätit gräddglass/grädde och druckit sprit. Det är verkligen inte bra för min kropp. Nu får det bli lite mer fart och rörelse. Jag hoppas på sol då jag har slarvat bort min cykelnyckel och då blir att gå. Att gå går bra så länge det är bra väder men cykla är att föredra och går faktist bra att cykla även om det regnar (går juh så mycket snabbare att ta sig hem på cykel än i gå-fart). När det är sol är det skönt att cykla också för det är så svalkande med den gnutta fartvind det blir!

Måste bryta mig in på min egna cykel om det inte är så att jag hittar min cykelnyckel snarast. (vilket känns som en osannolikhet, att jag hittar den alltså). Apprå på att slarva bort så har min mobil varit borta 4 dagar nu "cirkus". Kvarglömd hittades den i baksätes fickan på föräldrarnas bil som syrran (mest hennes fästman) lånar. Så det blir att hämta den idag! Kontaka arbetsförmedlingen också är ett måste idag.


Planer/funderingar
+ Nu får det bli lite mer ordning med mig.(inget mer slarv med saker eller min kropp) Ska läsa "Den ultimata 2 veckors dieten" så det blir lite fart på mig. 
+ Nån som har en lägenhet att hyra ut till mig i september? Funderar på min systers inrådan att annonsera på blocket eller Göteborgsposten. (önskar hyra en lägenhet i göteborg från september eller oktober, kommentera om ni har några förslag)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar