lördag 2 juni 2012

Tillgång till våg

88,7 kg i dag. Inget har hänt men ändå tror jag att det har blivit bättre. Jag känner mig finare och positivt laddad. Men igår tror jag känner mig lite ledsen då det ändå känns som jag bara har tv:en som enda sällskap. Jag upplever inte Oskar så social för tillfället. Å andra sidan kan jag juh göra hur jag vill nästan. Jobbet har för övrigt resulterat bra! Personalen var supertrevliga också!!

Igår föll disciplinen när det bjöds på tårta, godis och läsk på jobbet. Sedan ville jag ta det försiktigt på kvällen och skulle nöja mig med två mackor men det spårade ut. Åt upp hela köttbulle-förpackningen typ. Jag åt alldeles för mycket tomma kalorier och hade nog varit alldeles för sträng med dieten i veckan så kroppen sög sig åt varenda tårt-, dammsuge- , chokladpralin-kalori. Ändå var jag ganska begränsande mot mig själv men ändå släppte jag kontrollen alldeles för mycket. Jag äter lätt av oro och just nu är det problem några papper från arbetsgivaren och så har jag lättat mitt hjärta om hur jag känner för en viss speciell person. Åt dock en fräsch lunch (en sallad på Slimfood i nordstan) då fick jag min våg men också de oroväckande breven och lite bekräftelse på hur jag kände.

Nu ska jag försöka mig iväg på cykeln. (och träna för dem som vill veta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar