lördag 21 januari 2012

Toppform


Målet var att jag 2012 skulle komma i min "livstoppform" men jag tror detta "projekt" gällande mätbara resultat kommer fortsätta in i 2013. Jag väger över 90 kg nu och jag vill minska till 68. Jag har varit uppe i 95 kg och vänt. Jag har kommit en bra bit på väg.

Jag rapporterar till er varje torsdag här på bloggen.







Vikten är mätbart men jag vill också:

  • Mår bättre! (ökad produktion av endorfiner)
  • Bättre kondis, därav kan jag genomföra diverse lopp. Ser framemot Iform-loppet 2012 och 2013.
  • Minskar risken för diabetes typ-2
  • Ha mindre ont i mitt ena knät förhoppningsvis.
  • Mer muskler, bättre förbränning
  • Orkar mer!
  • Känner mig mer attraktiv

1 kommentar:

  1. Tack för en supertrevlig kväll även om den inte blev som vi hade tänkt oss! PÖSS

    SvaraRadera