måndag 2 november 2015

Vikt o avslut

89,2 bättre än väntat.. Lagt ner amningen så det blev alkohol i helgen.

Inte hunnit tänka så mkt på vikten mer än att jag vill komma gång och träna igen.

Måndagar och fredagar eftermiddag är min möjlighet eller morgon tis-torsdag.
Vore faktiskt en idé att ta till vara på att jag går upp tidigt på måndag att jag borde vara pigg på tisdagsmorgonen.

Ns vikt är lite sämre med. Vi lägger till olja i gröten och brer extra smör på hans frukostmacka. Ska förhoppningsvis bli bättre nu när amningen är avslutad.
Kändes för lång för att få plats i knäet nu och var bara osmidigt att amma när man jobbar. Dessutom blev han mest arg/ledsen och hungrig när han träffade mig. Nu har jag nattat honom utan tutte och han sover i egen säng. Dock vill gärna R ha honom i sängen av bekvämlighetsskäl. Inget vidare enligt mig!

Äntligen kan jag ta itu med vikten mer via kosten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar