torsdag 9 maj 2013

: )

Känns psykiskt bättre nu tror jag. Kändes motigt där ett tag.

Helt fantastiskt igår. Var på Liseberg helt ensam sedan hittade jag min xsambon som jag misstänkte var där för att oxå se Moa Lignell. Sedan slöt R upp och från det nya kaninlandet (som vi testade lite) såg vi fyrverkerier tillsammans. Som sagt helt amazing!  : )

Angående vikten så vet jag riktigt hur jag har det. Ibland väger jag mindre efter mens. Ibland tappar jag inget. Funderar om jag tappat muskelmassa eller kondition. Ser smalare ut. Väger mer?

Jag har softat en del och ätit choklad, pärlsocker,  och glass och godis. Choklad är så gott!!! Det andra kan kvitta nu ett bra tag framöver.

Nu Morgonpromenad. Ledig idag. Nu ska kilona flyga. Flyga och fara på Kristiflygaredagen. Ev. Blir det tre pass.

Bild på fyrverkerier snodd av R.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar