onsdag 8 februari 2012

3-dagars firande när man fyller 30?

Från helgen, min systers godsaker & jag i centrum





Som tur fyllde jag inte 70 år och behöver festa hela veckan lång. Men igår var det utekväll (berömd räkmacka & nån drink för mycket), i helgen var det festligheter på "hemmaplan"/hemhemma hos föräldrarna. Och nu på lördag ska vi (me, systera Tilla, hennes Emil, och Jonathan) se show med mat på avenyn : ) På facebook har många grattis trillat in.

Vad har jag fått? nyfikna?

Kommande lördagskväll från Jonathan, drinkar, Karlstad-reflex (kom från Mia via posten),
En superfin bukett med löfte om en solresa till våren/sommaren från min syster, tulpaner, en kamera + resepengar från min pappa, pengar från min mamma och farmor, massa trisslotter (vinst totalt 85 kr), godisskål och jättefina blommor mm. från släkt och vänner. En festkväll med badtunna hos en god vän Rosa, en mobiltelefon från mig själv, ett löfte om att en 2-år äldre kompis ska sluta röka och leva lika länge som jag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar